Ben 32. Haftamda 20 lik disimi cektirdim sıkıntılı bir gebeliğiniz yoksa bir sey olmaz dedi doktorum şükürler olsun su an icin bir sorunum yok. 2 cesit anestezi varmış adrenalinli ve adrenalinsiz. adrenalinsiz olan biraz acı veriyor ama gebelerde tercih edilen oymus. 20lik curuyunce sadece çekilir diye biliyorum. Gecmis olsun insallah bir an once kurtulursunuz ben çektim Allah kimseye vermesin. Curuk ve enfeksiyonun bebeğe etkisi daha fazla diye söyledi bir cok doktor bunu da eklemek istedim