Merhaba hanımlar 9 haftalığız 3 haftadır yoğun bir bulantım var ama doktor prilam Dr yazmıştı onun sayesinde biseyler yiyebildim artık fayda etmiyor geceleri bile uyanıp istifra ediyorum özellikle 3 gundur çok yoğun şekilde kusuyorum korkmaya başladım ters giden birşeyler olabilir mi?