YagmurCan11 Kızlar şuan 15+3 haftalık gebeyim. Şehir merkezine uzakta bir yerde tatildeyim bu yüzden doktora gitme imkanım yok. Havuzdayken 2 yaşındaki yeğenimi havaya kaldırdım bir anda sağ alt karın bölgemde ip kopması gibi birşey hissettim. Ufak anlık bir ağrı oldu ve geçti. Herhangi bi kanamamda olmadı. Şuan ağrım yok ama korkuyorum birşey olmuş mudur acaba fikirlerinizi almak istedim.
Ceren35 YagmurCan11 bence bekleyin biraz olmamistir cocuklu anneler napsin? Mazallah kotu bir sey olursa kanama fln yapar siye dusunuyorum siz dinlenin biraz ama dikkatte edin tabi Allah korusun
Sedayznn YagmurCan11 ben bişi olduğunu hiç sanmıyorum işim gereği hep uzanarak kaldırarak vs bişeyler yaparım arada o bende de olur ama şu ana kadar hiç bişi olmadı endişe etme korkma fazla yine de doktora gözük tabi ki bi için rahat etsin 🙂
Espbulut YagmurCan11 kanama olmadığı sürece bişe olduğunu sanmıyorum sonuçta küçük çocukları olan anneler var ki kucağından inmiyorlar , biraz daha dikkatli olun bundan sonra Allah’ın izniyle bişe yoktur 🙏
YagizAsyaMom Gerinmek yükseğe uzanmak çok iyi değil ama belki rahminiz kasılmış olabilir o an. Eğer doktora gidemiyorsunuz uzanıp dinlenin
Febrarss Ceren35 gittim kese yerindeymiş şu an bi sıkıntısı yok iğne yazdı bir de cinsel ilişkiyi yasakladı kanaman olursa gel dedi
Suhus000 Ya bende de oldu aynısı o haftalarda bi anda kaşığımdan bişi koptu sandım sık sık kontrol ettim dinlendim uzandım kan vs gelmedi bi daha aynı hareketi tekrarlamadım