Volkitolki 2.doğumu yapan anneler İlk doğumuzun kaçıncı haftada oldu ? İkinci doğumunuz kaçıncı haftada oldu ? 2.doğumum yakın doktorum daha önce olabilir hazırlıklı ol dedi kafama takıldı
TugceTekin123 Volkitolki ilk doğumum 41+3 de oldu 3670 doğdu ikinci hamileliğim ise 37 de haftadayız beklemedeyiz hala
Selcann Volkitolki ilki erken olunca ikincide erken oluyor galiba 🤦♀️ kizim 38.haftada doğdu su an ikinci 29 haftalık hamileyim bekliyorum
Beritan01 Volkitolki ilk doğumum 35+3 te plasenta yaşlanmasından dolayı erken oldu 19 gün kuvozde kaldı oğlum İkinci doğumum 36+6 da doğum sancilarimin başlamasıyla acil sezaryene alındım kızım bir haftadır kuvozde 🤦🏻♀️
Mustafamoms 2.doğumum yakin benimde ilk oğlum 38+2 de 3100 gram dogdu ama 2. 34 haftada 2 kg ve erke dogum olabilir
Bru İlk doğum 40 haftada doğdu 3300 ikinci doğum 37 de doğdu 3500 kg suan 3 hamileyim 32 haftalık olduk
elifgmstkn Ozge2805 peki açılmanız var miydi bebek kanala girmiş miydi Pazartesi bana da doktor son günün dedi 40+0 oluyorum normal mi sezaryen mi diye sordum o gün bebeğin durumu neyi gerektirirse diye cevap verdi sizinki nasıldı acaba ?
Zehra51 Ozge2805 öncelikle allah analı babalı büyütsün ömürlü Hayrli evlat eylesin inşallah. Benmde bugün 40+1 ama kızımda hiç tık yok . Suni şancı kaç saat çektiniz vede çok zormuydu😔
elifgmstkn Zehra51 hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin ALLAHİM insallah biz de tık yok insallah bekletmez biraz daha sabırsızlanıyorum 🤩
Ozge2805 Zehra51 amiiiin cümlesiyle inşallahzorluğunu inan çekmeyen bilemez çok feci bişey afedersin artık anırıyordum yani o derece sabah 5 te gittim öğlen 15.37 doğdu oğlum Epidural olmasaydı ben ölürdüm resmen