Canım anneler ve anne adayları rabbim nasip ederse eğer mini mini bir kızım olacak 💕
İsim düşünüyorum ama bulamadım karar veremedim sizden yardım istiyorum 🌸🥰
2 isim koymayı düşünüyoruz 2. İsmini BALA koyacağız inşallah ilk ismine karar veremedik bir türlü Kuran-ı Kerim’de geçen olursa çok çok iyi olur 💕🌸🌹