Bssrrr Kızlar kullanan varmi etki ediyormu bebeğe zarar veriyomu ve etkisi kac saat sürüyo kullananlar bilgilendirirse sevinirim.
Gulsah1616 Bssrrr ben dördüncü ayımdan beri kullanıyorum canım. Doktorum günden en fazla üç defa bir tatlı kaşığı içebilirsin dedi ama ben o kadar içmiyorum. Çok şiddetli olunca günde bir kaşık içiyorum bazı günler de içmiyorum çok alıştırmamak adına. Ama bir sakıncası yokmuş. Şuan dokuzuncu ayın içindeyim. Bazen yarım çay bardağı soğuk sütü yudum yudum yavaş yavaş içiyorum o da iyi geliyor bilgin olsun
Deryaasn Ben normalde mide hastasiyim,hergun ilac kullaniyordum gebelikte biraktim ancak eczacim ve doktorum rennie duo icebilirsin dediler suan zorda kalinca onu iciyorum birkac saat yanmami bastiriyor
Bssrrr Deryaasn çok zorlanıyorum artık. Daha 4 ay var doğuma sadece yanma değil bulantım da var ne gece uyuyabiliyorum ne gündüz 😥