Secilk Istanbul anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz doğum fotografcisi var mi kızlar siz dusunuyormusunuz doğum fotografcisi
Kivito Secilk daha neler bi fotoğrafcıya deli gibi para ödemem onun yerine kamera alıp kendiö çekicem çok para istiyorlar bana gereksiz gelio tabi tercih meselesi
sgenc Secilk esrapozan_babyphotos (instagram) bende kendisi ile çekim yapmayı düşünüyorum. çekim yaptıran arkadaşlarım çok memnun. fiyatları da internet sitesinde yazıyor.
Esraodaci Secilk canım ben yenidoğan ve hamile çekimi için anlaştım kendileriyle.Çünkü hastanemde fotoğrafçı varmış.Whitewings_photography instagram adresleri.Çok tatlı iki kardeşler.Dm den mesaj atın hemen cevap veriyorlar.Fiyatı uygun gelirse mutlaka bir düşünün derim😊
Secilk Kivito bende kararsizim kendime gelince kendimiz de çekeriz de ben ilk doğdugu yıkandığı ilk ağladığı anları goremicem genel anestezi ile sezeryan düşündüğüm için sırf o anların hatıra kalmasi için dusunuyorum
Pelus Secilk bende o açıdan düşünüyorum ama fiyatları hiç araştırmadım henüz. Araştıran varsa buraya yazabilir mi ortalama fiyatları?
Secilk Pelus ben arastirdim 600 tl en uygunu bi de video artı foto yapabilcek olan var o da 800 tl normalde sadece videoya 1000 tl dediler araştırmaya devam ediyorum
Pelus ben Ankara’dayım eğer değişiklik olmazsa burada doğumumu yapıcam,peki Ankara’da araştırma yapanlar var mı? Ayrıca fiyatlarda pek pahalı değilmiş,ilk doğumum olacağı için heyecanda var. Zaten birsürü şeye masraf ediliyor,bu konuda çok sıkıntı yaratmaz diye düşünüyorum.
Secilk Pelus ankaradaysan merve tiritoglu nu çok beğeniyorum ona bak ınstagramdan ama fiyatı nedir bilmiyorum
Esraodaci blackberry118 hayır canım sırf doğumda çekilen fiyat.yenidoğan 500 tl,yanında da hamile dış çekimi hediye ediyorlardı.
Erdemveannesi Arkadaşım yapıyor anadolu yakasında dilerseniz numara ve instagram adresini veririm uygun fiyatlara yapıyor