MommyTeacherandHappy Arkadaşlar bu geceleri tüm vücudum kaşınması durumu beni cok zorluyor yaşayan var mı 😢35+1🤚🏼
31hulya31 MommyTeacherandHappy merhaba malesef bendede var ya daha 34+2 yim deli oluyordum doktora gittim tahlil falan yapıldı çok şükür birsey çıkmadı ama kaşıntın devam ederse safra taşları testi varmış onu istedi yani kasıntı neyden geldiğine bakılacak oda özele gidiyorum sadece bir kan testine 200 TL istediler
Themom16 MommyTeacherandHappy bendede vardi 35+4 um suan kan testi verdim hamilelik kolestazi cikti…ilac kullanıyorum.. kesinlikle ihmal etme tehlikeli bir durum
Semam MommyTeacherandHappy Net sebebi gebelik kolestazi bende yaşamıştım valla cok zor özellikle avuç içleri ayak tabanları ağırlıklı olmak üzere tüm vücutta şiddetli kasinti 😑 öncelikle doktora görünmen lazimm haricindede ılık duş alabilirsin. Soğuk komples uygulayabilirsin ellerine ayaklarına felan kolonyada baya rahatlatıyor.
Nurcanatila6 MommyTeacherandHappy canım arkadaşım da öyleydi artık nerdeyse elimi ayaklarımı rendeyle kasicam o derece dedi doktoru çağırdı kan falan aldı akciğer enzimlerine bakcaklar bebek için de riskli olabiliyormuş bir baktır istersen
MommyTeacherandHappy Themom16 hangi ilacı kullanıyorsunuz ursactive mi ben de başladım haftaya bi daha bakacaklar enzimlere ama kaşınmaktan bir hal oldum artık
MommyTeacherandHappy Semam doktora göründüm teşekkürler gastroenterolojiye gittim, enzimler yükselişte ama kolestaz değil dedi ilaçla kontrol edecğiz dedi
MommyTeacherandHappy Nurcanatila6 doktora göründüm teşekkürler gastroenterolojiye gittim, enzimler yükselişte ama kolestaz değil dedi ilaçla kontrol edecğiz dedi