MervSezer 38+2 ile gidiyorum. Son 2 saattir belimden giren sert bir ağrı var. Suyum henüz gelmedi. İlk gebeliğim olduğu için emin olamıyorum. Doğum ağrısı mıdır acaba?
MervSezer Perşembe günü kontrolüm vardı muayene de rahim de yumuşama var demişti ebe. Dr da artık eli kulağında demişti.
LeeSibella MervSezer için rahat etmeyecekse Bi acile git derim çünkü böyle evde kendini strese sokarsın bebek te tabi . Benim de ilk gebeliğin malesef acemilik olunca ister istemez stres yapıyor insan acaba geliyor mu gelecek mi 🙈 gerçi doğumun başladığını düşünmüyorum ben ama için rahat edecekse bir görün derin tatlım 😊
Turkyan39_cholak 36cı haftamdayım ve bir iki gün arasıyla benimde belime bir ağrı giriyor birden ,neden olabilir acaba diye düşünüyorum bende !?
MervSezer @Turkyan39_cholak bende bilmiyorum sabahı sabah ettim. Şiddetli bel ve kasık ağrısı çektim, çekiyorum da. Ama suyum yada nişanım gelmediği için sakin kalmaya çalışıyorum. Doktora da gitmedim o yüzden.