Kızlar dün çok kötü karnıma ağrılar girdi karnım sertleşti yarım saat geçmedi oturamadim ve uzanamadim sancilandim yürüdüm geçmedi kalbim sıkıştı nefes alamadım sonra soda içeyim dedim midem bulandı istifra ettim kendimi sıktim karnım kasıldı iyice sancilandim yarım saat bekledim geçmedi iyice arttı ağrılarım ter bastı acile gittik nst ye bağladılar ultrasyondan baktılar bişey çıkmadı. Normalde hamileliğim çok rahat geçiyordu hiç mide bulantısı olmuyordu 29 haftaya girdiğinden beri midem çok bulaniyor ve başım dönüyor böyle olan varmı ve küçük küçük ağrılarım oluyor karnımda 😑😑