ogretmen_anneee Bebeğimin ayakları hala asagıda . 33+3 üm . Saatlerdir vajinamı tekmeliyor afedersiniz cıkacak sanıyorum . Benim gibi olanlar kimler 🤦🏻♀️
Aysegul19- ogretmen_anneee canım ben 36+6 oldum halen öyle malesef zor birşey ama sen genede görün istersen nta bağlasınlar saçında oluyor olabilir
busranr06 ogretmen_anneee 38 haftaligiz hala ters bebegim ve donmek istemiyor mecbur sezeryan olacsk dogumum,onlarda cok normal kafasida agzindan cikacak gibi bi his oluyor nen de :)
ogretmen_anneee Aysegul19- ya açıkçası daha geçen hafta gittim makat geliş o yüzden böyle hissediyorsun dediler hani tek bebeğim iyi olsun da diyorum ancak keşke baş geliş olsa güzelce 🤦🏻♀️ Korkutuyor beni minik fare
ogretmen_anneee busranr06 ay doktor da dedi dönmezse sezeryan diye kafasıyla midemi kaburgamı ittiriyor 😁 tek sağlıklı olsunlar da diyorum… daha önce sezeryan oldunuz mu
ogretmen_anneee busranr06 ay benim de yaa 😊 inşallah sağlıkla doğarlar allahım bizlere bağışlasın evlatlarımızı … çok heyecanlıyım tüm doğum postlarına bakmaya başladım 😂 ama bir de gece uyuyabilsem çok iyi olacak
busranr06 ogretmen_anneee ay ben hic bakmiyorum en iyiisi yasayarak tecrübe edinmek 😁aminnn insaallah🤲🏻🤲🏻
ogretmen_anneee Canmmel-26 sende ben gibisin anlaşılan 😌 korkuyor musun sende böyle bazen cıkıp gidecek sanıyorum 🤦🏻♀️