Kimza merhabalar, bende bebeğimi gayet erken hissetmeye başlamıştım, fakat yorulduğum zaman bebeğim sakinleşirdi. Şimdiye kadar da hep böyle oldu. Bu durumun gayet normal olduğunu Ama Eğer bebek uzun süre hareket etmezse bi acile gitmemi söylemişti doktorum. Yani kısacası Eğer bebeğiniz kısa bi süre için sakinse kendinizi strese sokmayın. Ve dikkatli olun derim insanda hastalık gibi bşy oluyor bu, ben çok endişeleniyordum hep, oğlumu bi iki saat hissetmediğimde korku sarıyordu beni niye böyle niye tekme atmıyor neden hareket etmiyor kafamı bozardım çok yanlış bşy aslında 🤦🏻♀️ hareketten bebeğinize bşy olduğunu sanmıyorum, İçiniz rahat etmezse bi acile gidin bakarlar ordan 🥰 korkutmayın kendinizi 🌸