bercemb-81 20 dk önce idrara çok sıkıştığımı hissettim lavaboya gittim ama normal idrar gibi değilde aniden boşalır gibi baya bi geldi o an çok sıkıştığım için anlayamadım acaba su muydu
Cimen1409 bercemb-81 halen geliyor mu bnm ilk gebelıgımde sizin dediginiz gibi olmuştu bir anda gelmişti isterseniz acile gidin kaç haftalık
cennetkokulum_ bercemb-81 önce ultrasondan bakarlar canım suyuna ondan sonra nstye bağlarlar sen her ihtimale karşı kadın doğum aciline git geçmiş olsun bizi de haberdar eyle
cennetkokulum_ bercemb-81 canım bence git hiç riske atma suyuna falan bakarlar enfeksiyon kapmasin bebeğin
cennetkokulum_ bercemb-81 zaten doğum zamanın gelmiş yani hiç riske girme derim git muayene ol bekleme
cennetkokulum_ bercemb-81 bize de haber ver mutlaka geçmiş olsun sağlıcakla kucağına alırsın inşallah
bercemb-81 cennetkokulum_ eve geri gönderdiler pazartesi su değilmiş açılmamda yok pazartesi suniyle başlatıcaklatmış doğumu
balpetegim_35 Bende idrara sıkışıkken pat diye bi sıvı geldi . Sonra ayağa kalkar kalkmaz aktı gitti. Suyum gelmiş hastaneye geldik yatış verdiler. Nst baktılar. Açılmam 1,5 cm falanmış . Bekliyoruz .
Drydgs Canım uyurken anlamamissin sanırım çok sıkışık olunca birden boşalır gibi oluyor çiş uzun sürünce su sandın sanırım şu olsa birden boşanır tutamazsın devamı gelir