Ben vajinaya fitil şeklinde progesteron kullanıyorum hamileliğin ilk başından beri bugün az önce ilacı koyarken ileri ittirirken vajinada bı sertlik hissettim daha önce hiç hissetmedigim.sanki çocuğun kafası gibi tövbe estağfurullah o neydi ya öyle bişey olabilir mi neden sertleşmiş olabilir sizce böyle bişey yaşayan oldu mu bu arada 30 haftaligim normal mi acaba ay korktum