lina1233 doktor çok endişelenmeyin dediyse çok büyük bir problem yaratacak durum değildir için rahat olsun 💕 çünkü doktorlar durum ne olursa onu söylemek zorundalar, bizim içimiz rahat etsin ya da üzülmeyelim diye olayları yumuşatma gibi bir lüksleri yok, eğer çok önemli bir durum olsa sana bildirirdi. İnşallah sağlıkla geçer bu dört ay 🙏🏼