Gizce23 Biz İstanbul Altunizade Umut Bahçeci tüp bebek merkezinde Ebru Öztürk’e yaptırdık. Her ne kadar doktorumuz başarı oranımız %70 üzeri desede biranda başlanan iğneler, ilaçlar ister istemez tuhaf geliyor ve can yakıyor. Bizim ortalama 3-3.5 ayda ilk transferimiz oldu. 8.gun pozitif öğrendim. Ancak 6. hafta içinde adet gibi kanama oldu ve kalp atışı çok güçlü çıkmadı. 10 gün az az devam eden lekelenme sonucu 30 Mart’ta kalp atışı durdu kürtaj oldum. Tekrar doktorumuzla görüştüğümüz de hazır hissedersem 2.adette transfer yapabileceğini söyledi. Bende hem eşimin demesi hem zaten yeni kaybetmiş olmakla beklemek istemedim. Tabi transferden 2 gün önce yine aynısı olursa diye ağladığımı biliyorum. Haziran’da tekrar denedik ve yine 8.gün pozitifdi çok şükür bu sefer lekelenme olsa da geçti kendiliğinden ve şuan 24+3 olduk 💙