Medicabil Zeynep Nigar hanıma gittim çok memnun kalmadım yani kendisi baktı baktı ama bana çok detaylı bişey demedi yani normal muayene gibiydi ben tek tek anlatacak sanmıştım kendi doktorum.ona yönlendirdi anladığım kadarıyla para kazansın diye ona yollamış yoksa ben beğenmedim yani