Nessert Benim ikinci doğumumda 4 cm açıklığım vardı ama hiç sancım yoktu öylesine bir günüm geçti diye gitmiştim doktor yatış verdi bu sefer ki doğumumda yine sancım yoktu ve bebeğim artık kilo almıyordu doktor fitille doğumu başlattı sancım gelmiyordu suni verdiler en sonunda suyumu açtılar 1-2 saate doğum oldu zaten suyumu açınca kendi sancım artık gelmeye başladı düzenli oldu zaten suniyide az az veriyorlardı