Merhaba kızlar, bana doktor Zooferi yazdı ama gerekmedikçe içme falan diye de uyardı, içime de şüphe düştü, çok mu zararlı acaba? geçen sefer içtiğimde direkt etki edip beni normalde döndürmüştü. Bugün yine her 20-30dk.da kusup duruyorum, hiçbşy yiyemiyorum ama Zooferi içmeye de korkuyorum😵💫 Sürekli içenler var mı acaba ? düşünceleriniz neler?