Damlasu_23 doğum başladığında bakılması daha net sonuçlar veriyor diyormuş bazı doktorlar. Ama emin ol acımıyor ama sen rahat olmalı ve kendini kasmamalısın.çünkü benim son haftamda 2 günde 1 kontrole gidiyordum ve her gidişimde çatı muayenede yapıp bebek gelsin artık diye perine masajı tarzı hareketler yapıyordu