Esrahan öncelikle her doğumda kesi olmuyo canım ben 2 tane normal doğum yaptım 2 sindede sadece yırtılma oldu kesi atılmadı ilkinde 3 dikiş ikincide 1 dikişlik temiz ve kuru tutmami söylediler sadece bana özel bir bakim vs onermediler ki zaten antibiyotik falan da kullandım doğumdan sonra enfeksiyon riskine karşı dikiş atılırken de iğne yapiyo bölgesel uyusturuyo hissediyosun ama acimiyo ☺️