Kızlar 38+2 haftalığım geçen gün doktora gittim alttan muane için devlet hastanesine gidiyorum bu arada doktorum alttan muane yapmıyoruz doğumun başlayınca sancı durumuna açılmana göre gerek duyulursa muaneni yaparız çatın darsa sezeryan alırız dedi. Alttan muane yaptırmak istedim çatı darlığı için çünkü çatım darsa normal doğum yapamıycak durumdaysam direk sancı falan çekmeden sezeryana alsınlar istiyorum okadar sancı çekerim bebek doğmaz sezeryana alırlarsa diye korkum var bu çatı muanesi için pazartesi tekrar gidip konuşucam bilgisi olan varmı çatı muanesi yapın desem diretsem yaparlar mı yoksa gerek duyulmayan bişey mi gerçekten?