Hilalbasak Sevgili hanimlar ben 28 haftalik hamileyim ve bir dershanede öğrrtmen olarak calisiyorum.Haftalik 36 saat dersim oldugu icin ve gunluk yaklaşık 8 er saat derse girdigim icin artik yorulmaya basladim.Kurumla konustum ders saatimi azaltin diye ama pek fayda etmedi.Ben bu doğum ucreti parasini almam icinde 32 ye kadar calismam gerekiyor.Sorum şu ki 32 de cikmam mantikli mi yani evde canım sıkılir mi doguma kadar ya da dahada agirlasacagim icin iyi mi yapmis oluruk ayrilmakla.Malim ogrtmenler surekli ayakta ve dershanelerde cok yogun calisilan bir yer .Bir yandan da diyorum ki son zamana kadar calis vakit grcmis olur ama sabahlari uyanmak işe gitmek kurumda her tenefus koştur koştur tuvalete gitmk cok yordu benii
alparslanannesii1661 Hilalbasak 32 den sonra agirlasiyorsunuz sahsen kendi isim olmasına ragmen bazen gitmek istemediğim oluyordu birde siz surekli ayakta yogun tempoyla ben sizin yerinizde oksam izne ayrilirdim
dakpinar- Hilalbasak hocam ben de öğretmenim ben 24. Haftada idari izne ayrıldım önce çok sıkıldım o haftalarda iyiydim gayet şu an 32+2 oldum 2 gün önce izne ayrıldım yine ama 1-2 haftadır çok zor gecıyor ağırlaşmak anlamında yanı okulla falan heralde uğraşamazdım bence hakkınız varken kullanın hem dinlenmiş olursunuz hem de covid varken en iyisi olur .
Nnurdan Hilalbasak cnm sen kendinde süreci geçirebilecek gücü görüyorsan bence çalış evde zaman çok daha zor geçiyor.
deletedmom87894 Hilalbasak hocam dershane temposu çok zor bende çalıştım bekarken bile zorlanıyordum hamileyken düşünemiyorum😊
Aydnnrr Canım 4 haftan filan kalmış bana kalırsa çıkma derim ben tabiki doktorun bu duruma nasıl bakıyor o da önemli sonuçta sen ile bebeğinin sağlığı daha önemli
Hilalbasak dakpinar- cok haklisin hocam hem kovid sureci icinde evde durmam iyi olur. Hem aşımda yok benim😑
SeyranKor Hilalbasak özel sektör de çalıştım. Yönetici pozisyonundaydım ister istemez bir koşturmaca oluyor. 32 de acaba evde kalsam sıkılır mıyım düşüncem vardı. İyiki 37 uzatmamışım dünya varmış diyorum. Son haftalarda yataktan kalkmak bile ölüm gibi geliyor. Evde olmanız her açıdan daha iyi ❤️
SayeMom Hilalbasak çalışabilir alırsan o günlerin doğum sonrasına eklenecek ve bebegınle daha uzun sure gecireceksin ama, bence dayan, yada 32de calışabilir al, kendini dene dayanamazsan 33te 34-35 gibi yada çalışamaza çevirirsin 🤷🏼♀️
Sevci Hilalbasak bende senin gibi kararsızdım derken 31. Haftamda covid oldum ve ağır atlattım şuan diyorum ki 3 kuruş para İçin canımdan olsaydım kim bana aferin diyecekti ki. Şu şuralar covid coşmuş durumda haftanı doldur ve ayrıl derim sıkılmayı vs düşünme evde de illaki bişeyler bulursun bebeğin ve sen önemlisin yani başıma geldiği için söylüyorum şuan 36 haftalığım. Hala bile covidin etkisini atamadım bende öğretmenim haftalık ders saatim 34 dü benimde malesef ve özel bi kurumdaydım sürekli ayaktaydım ne yazık ki
Cigdemarslan Hilalbasak canım bence 4 hafta daha dayan en azından doğum paranı alırsın 32 haftaya kadar da oturarak bir şekilde dersini anlatırsın zaten 32 den sonra ağırlaşıyorsun