Ozlemfde Merhabalar, Medipol megada eşler de kontrollerde bize eşlik edip bebeği görebiliyor mu? Göremiyor gibi yazılar okumuştum sanki de umarım değişmiştir. Bilenler yazarsa sevinirim.
Ozlemfde Pamuk120517 teşekkürler sevindim. Oraya yeni geçeceğim doğum ücretleri ve muayene ücretleri hakkında bilginiz var mı?
Rabiasaglam O sorun genelde doğum anında yaşanıyor nst odasına felan alınmıyo ben yaşamadım ama 2 arkadaşım eşlerini yanında isterken daha doğum başlamadan almadılar yanlarına malesef yani o hastanede mahremiyet çok fazla
Ozlemfde Rabiasaglam nst pek mahrem değil aslında doğumda sezaryende çoğu hastane almıyormuş zaten normal doğumda alanları var galiba
MirasogluMerve Ozlemfde 1 ay önce gittim 490 yapmışlar dogumda 5000 Di sanrm yada 5500 öyle bişey sezeryan bu
Pamuk120517 Ozlemfde 225 tl ödüyoruz biz Songül hanıma gidiyordum ama bıraktım kontrol zamanını 9 güne düşürmüşler beni nedense irite etti
Pamuk120517 Ozlemfde doğum ücreti de normal 2900 dedi epidural e ek ücret alıyorlarmış sezeryan 5200 dediler isteğe bağlı sezeryan ise 9500 müş
MirasogluMerve Muayeneye alıyorlar ama nts ve ameliyattan in kapısına bile almıyorlar eşimde bende gelicem demişti yok dediler
Ozlemfde MirasogluMerve anladım teşekkürler, ben de Burcu hanıma gitmeyi düşünüyorum. Muayeneyi arayıp öğreneyim 490 aşırı abartı bir rakam
Ozlemfde Pamuk120517 kaç haftalık oldunuz, peki on günde bir kontrollerde ücret alınmama kontrol randevusu gibi bir durum yok muydu? Medikal parkta var misal