Az önce koltuktan kalkmamla pat diye bi sıvı geldi idrarımı kaçırdım sandım idrar gibi kokmuyordu. Günlük pedim baya ıslanmış . Şimdi de az az sıvı geliyor hissediyorum. Suyum gelmiş olabilir mi ? Bilmiyorum. Akıntı olabilir mi yoksa . Bilginiz var mı ? Evde tekim bilmiyorum korkuyorum.