İyi geceler kizlar,benim bat 8 Kasım. Adetim gelicegi zaman normalde bir hafta öncesinden ağrılarım başlar,çok şiddetli regl dönemi geçiririm. Ve göğüslerim şişer, ağrır. Ama şuan 1 gün kalmasına rağmen hiç adet belirtim yok. Böyle olupta gebe olduğunu öğrenen oldu mu?