Fnen panik yapma canım bende 19 haftalıgım hemde benımkı ıkıncı gebeliğim ama hissetmiyorum hiç bir sry olmaz Allahın izninle benım kızkardeşimde korona oldu gebeyken teyzemin kızı maşallah hiç bişey olmadı hiçbirime hepsi sağlıklı dogurdulr şimdi bir abarttılar herkes ası olsun diye en cokta hamilelere korkma yani bişey olmaz inşallah dua et sen yavruna Allh korur onu