Civcivinannesi1 Kızlar ben 31+3 haftalık hamileyim bebegin hareketleri normal fakat özel bölgemde hissediyorum ve böyle gaz sıkışması gibi bir sıkışma oluyor bıçak saplanıyor gibi neden bilginiz var mı acaba
bsrakaradayi Civcivinannesi1 canım bende 33 haftalığım bana da oluyor karnımda çok sertleşiyor hatta doktorum sıklaşırsa gel dediii yakancı sancı diyorlar heralde buna
Civcivinannesi1 bsrakaradayi Sertleşmeden ziyade hareketleri bile aşağıda hissediyorum ben pek yukarda hissetmiyorum
bsrakaradayi Civcivinannesi1 bende öyle canım hele bu hafta hıçkırıklarını hissediyorum yumurtalığımda , hamileliğin her haftası mucize ♥️
Civcivinannesi1 bsrakaradayi Kesinlikle mucize rabbim isteyen hak eden herkese nasip etsin ben hiç hissetmedim hıçkırmasını nasıl merak ediyorum valla burda da görüyorum bazen