bsrakaradayi Sevgili Anneler, Antalyada yaşıyorum malum doğalgaz yok salonumuzda klima var ama bebek doğunca yatak odasında yatacak bizimle. Klima hep açık olacak da acaba üşür mü bebek önerileriniz nedir
gldn065807 bsrakaradayi valla canım ben yatak odasına UFO almayı düşünüyorum çünkü yazın klimayı aciyorum her yer iyi oluyor
Yaseminerdem bsrakaradayi bizim evimizde müstakil ama iki klimamız var bizde ikisini açacağız bende acaba üşür mü diye çok endişeleniyordum ama zaten bebekler bizim kadar ilk zamanlar ısıyı sevmiyor çünkü onlarda da kış uykusuna yatan hayvanlardaki hormondan diyeyim (şu an adı aklıma gelmedi 😂 ) varmış onu okuyunca rahatladım biraz. Bir de oda termometresi alacağım ısı kontrolü için ek olarakta sürekli sırtını ve Karnını soğuk mu diye kontrol edeceğim. İnşallah bu süreci güzel atlatırız tüm anneler olarak