Deletedmom27362 normalde tanıdık vasıtası ile çağırdım abla 220ye geldi evim 3+1 2 banyolu ve sanki zorla tanıdık vasıtası ile olduğu İçin rica minnet yaptı İşleri balkonun camları da mı var oda mı var bu da mı var diye bir daha asla tanıdık çağırmayağıma yemin ettiler armuttdan çağırdım 250ye sabah saatinde geldi işi bitmeden gitmedi ben söylemeden her işi yaptı 30 -50 fazla olsun kafam rahat olsun 😌