Deletedmom15262 cocukhasretim buyrun ben yardımcı olayım bildiğim konu ise bazen postlar görülmüyor 🌸
portakalcicegii cocukhasretim merhaba bende hamile değilim ama kızlar cogunlukla postlarıma cevap veriyor. Sizi ilk defa gördüm burada ☺️
Nurklc38 cocukhasretim Bende yardımcı olabilirim bildim birşeyse bazen postlar görünmüyor kusura bakmayın :)
Aysenrr20 cocukhasretim bende hamileyim 24 haftalık 7. Haftamdan beri burdayım bazen 10 kişi bile zor cevap veriyor. Bende üzülüyorum böyle olunca. Hamileler arası değil bence herkes kendi çevresince tanıdığı kişilere yazıyor olabilir
MihrimahVeAnnesi cocukhasretim ne alakası var canım ? Bazen çok fazla post olduğu için bazıları aşağıya karışıyor göremeyebiliyoruz
Zehrasya cocukhasretim genelde okumak taraftarıyım çok nadir yazarım ama takılmayın bnce çok post açılıyor görmemiş olabilirler
cocukhasretim portakalcicegii genellikle az bi konuşup kapanıyor hamileler sayfasına bakıyorm mesaj dolu özeniyorum doğrusu😔
yavuzhan1707 Aysenrr20 bide bence ne kadar bi posta yorum gelirse o kadar üstte kalıyor bazen karşıma 20 gün önceki paylaşım çıkıyor bi bakıyorum en son ne yazmışlar diye yeniden canlanmış Herkes oraya biseyler yazıyor
marbling10 Aysenrr20 cocukhasretim görülme durumuna göre cevap verilir genelde. Ya da bilgi durumu… Eğer paylaşımlarınız öne çıkmıyorsa yopun saatlerde yazmadıysanız cevap gelmeyecektir. Böyle olunca yoğun saatlerde tekrar altına yorum yaoarsanız en üste çıkıyor o zaman daha çok gmrülür
portakalcicegii cocukhasretim açtığınız postlarla alakalı olabilir . Örneğin herkesin basına gelmeyip sizin basınıza gelen bir problem vardır o yüzden kimse cevap yazmayabilir. Birde çok hassas dönemdesiniz çoğu insan kalp kırmamamk için yorum yapmıyor ☺️
Damlasu_23 cocukhasretim Rabbim sizlere de en kısa zamanda nasip etsin lütfen üzülüp kendinizi strese sokmaynn
Karenim123 cocukhasretim buyurun yardımcı olalım konuşalım 💗 bazen postlar aşağıda kalıyor göremiyorum ben 😔
MihrimahVeAnnesi cocukhasretim Eski postlarınıza baktım . Trabzon’da yaşıyorsunuz sanırım bende Trabzon’da yaşıyorum yardımcı olabileceğim birşey varsa yardımcı olmak isterim 😊
cocukhasretim Deletedmom15262 tek sorunum aşırı bebek isteğim😔3 senedir uğraşıyorum ve ister istemez psikolojim bozuldu
cocukhasretim MihrimahVeAnnesi teşekkür ederm amacım dertleşmek sadece😔Fazlasıyla psikolojm bozuk o yüzden
SuperrMomm MihrimahVeAnnesi Bende Trabzonluyum ama Yozgat’a gelin gittim 4 ay önce 🥰🥰🥰 şuan 1 aydır da Trabzondayım ağır hamilelik sürecinden geçiyorum 🙈
Cero-19 cocukhasretim ben iki sene bekledim,bebekten çok etraftaki insanlar ve yanında olmayan eş yoruyor insanı 😏 anlıyorum sizi
Deletedmom15262 cocukhasretim çocuk herkes istiyor ama ol deyince bazılarına oluyor bazılarına hemen olmuyor dünya meselesi gibi görüldüğü için psikoloji bozulur tabi, darlıyorlar mı? seni canım stres varsa olmaz zamana bırak tedavi oldunmu?