Biz bugün atlattık hayırlısıyla darısı tüm hamilelerin başına inşallah benimki biraz korku ve stres dolu olduğu için doğum hikayemi paylaşmayacağım , tek bildiğim var her şey bebeğinizi görünce geçiyor. Ben genel anestezili yaptım doğumumu bebişim emiyor ama henüz sütüm çok yok gibi o yüzden acıyor biraz bunun için önerisi olan varsa alabilirim 🙂