merhaba 3 bebegim ocak sonu dunyaya gelicek kordonlarimi baglatmayi dusunuyorum. ama baglamada dis gebelikte hamilelikte yasaniyormus doktorum o kismi aliyirum eger sonra bebek istersen tup bebek olur dedi. sorun yasayan varmi yada bu islemi yaptiran tsk 🙏