mylittlepony Kızlar merhaba göbeğimde ve göğüslerimde kırmızı kabarıklar çıkmaya başladı kaşıyınca kaşınıyo başına gelen var mı
Meriiih mylittlepony ay bu ara herkes neden bu kırmızı nokta ve kaşıntılardan şikayetçi 🥺 hepimize birden oldu ne olduysa😕 kaç haftalık hamilesin canım
btl-34 mylittlepony 33 haftalık hamileyim bende de var o kabarcıklardan sadece göbeğimde. çok kaşınmıyor ama benimki
Selin12- mylittlepony yediğiniz bir şey alerji yapmış olabilir bence bir cildiyeye gidin her ihtimale karşı benimde ilk hamileligimde olmuştu çatlak filan demişlerdi kaşıntı gelmeyince gittiğim de fıstığı alerjim olduğu ortaya cikti
Meriiih mylittlepony canım eğer fazla varsa ve çok kaşıntı da oluyorsa yani rahatsız edecek düzeyse ise bi tahlil ver istersen
Meriiih 34Kubra ben de 29 dayım karnım da çok az çıktı kaşıntı da vardı biraz ama iki gündür azaldı kararsız kaldım ben de doktora gidip gitmemekte
btl-34 mylittlepony ben bazen sıcaktan olduğunu düşünüyorum çünkü göğüs altımdan ve göbeğimden terliyorum iş yaparken 🙄
Saaki Benimde karnımın yan taraflarında oluyor bekarken de arada oluyordu kaşınıyor ve kırmızı kabarcıklar çıkıyor benim cildim aşırı kuru ondan olduğunu düşünüyorum nemlendirici sürünce bir kaç güne geçiyor
mylittlepony Saaki bende nemlendirici sürüyorum ama sebebi ne acaba cildiyeye göstersem iyi olcak ilerlemeden
rgk mylittlepony Benim de aynı şekilde kırmızı noktalar, çatlağa dönüşüyor yavaş yavaş. alttan telefon ışığı tutup bakıyorum tam anlamı ile çatlak.