Benimde geçen ay yüksekti hatta bebeğimde çok hareketsizdi doktorum bütün vitaminlerimi kesti 1ay vitamin kullanmadım bitki çayı falanda içmedim bol bol su tüketin vitamin veya kan ilacı kullanıyorsanız kesin kullanmayın benimkisi 1 ay içinde normal değerlerine dönmüştü