Gamzeuzmay 30 haftalık doğum yaptım bebeğim 39 cm 1350 gram doğdu şuan küvezde 8 gün oldu nefes almakda zorluk çekiyor akciğerleri tam gelişmemiş sizce ne zaman çıkar böyle durum yaşayan var mı
Nisann26 Gamzeuzmay 26. haftadan sonra doğan bebekler çoğunlukla kısa süre sonra çıkıyor canım 😊 Sen de içini temiz tut Rabb’im evladına hayırlı zamanda kavuştursun 😊💜
MelikeMirza Merhaba canım ben 33 haftalık sopum yaptım 7 gün kaldı bebeğim 2 gün cihaza bağlıydı şuan yanımda çok şükür çok güçlüler içini ferah tut allahın izniyle alırısn 🙃
deno1 Gamzeuzmay ciger ignesi vuran genelde çok sorun olmuyor ama inşallah düzelir bende aynı tetikteyim vurdum bekliyorum 29 hafta daha çok küçükler
Gamzeuzmay deno1 evet çok kücük benim kızım da 1350 gram doğdu boyuda 39 cm ne zaman çıkar onu bile bilmiyorum
deno1 Gamzeuzmay Allah yardımcımız olsun ciger ignesi vuran çok kalmıyor ama inşallah erken cikar cok zor günlerdir agliyorum bende
Ley-24 Gamzeuzmay merhaba çok geçmiş olsun bebeğinizin son durumu nasıl acaba. Bende iki gün önce 31. Haftada ağır preeklemsi teşhisi sebebiyle dogum yaptim kızım 38 cm 1365 gr dogdu 2 gündür entube beyinde kanama olabilir dediler
Gamzeuzmay Ley-24 bebeğimin durumu iyi çok şükür bi sağlık sıkıntımız yok emme refleksi gelişmediği için yatıyor oda gelişince çıkacaz inşallah