Ben 2 hafta kullandım tüm kutu bitene kadar. Kontrole gittiğimde hocam eğer düşük tehlikesi yoksa ben kullanmak istemiyorum dedim ilaç bende iştahsızlık, aşırı halsizlik, hazımsızlık yaptığı için kontrolde normal çıkınca her şey bırak dedi öyle bıraktım.