arslanngizem canım bende hem polikistikover hem de endometriozis var 😔 hiç bi zaman adetlerimde sıkıntı yaşamadım ama sadece çok fazla ağrılı ve sancılı geçiyordu. Evlendikten sonra tepetaklak oldu adetlerim bir ay hiç olmadım diğer ay adet oldum ama asla bitmedi en son adetimin 25.günü diye hesaplıyodum doktorumu aradım verdiği ilaçlarla adetimi kestik sonra bir ay doğum kontrol hapı kullandım bir ayın sonunda gel görücem dedi. O gün bana hastalıklarımın ilerlediğini hatta kistimin 5cmi bulduğunu söyledi. Hamile kalman lazım denemeye ne kadar erken başlarsan o kadar iyi olur çünkü hamile kalamayabilirsin dedi çok ağladım… allah biliyo o zaman daha bir senelik bile evli değildim çocuk düşünmüyodum korunuyorduk. Allahıma çok şükür denediğim ay hamile kaldım🥲🥲 şuan 26haftalık hamileyim, 27yaşındayım… düşünmemeye çalış ona odaklanma ben çok üzülmemek için öyle yapmıştım… rabbim isteyen herkese nasib etsin inşallaah. Allah ol derse olur gerisi teferruat, o bebeğin bir doğum tarihi var zaten rabbim yazdıysa o günü ne bir dk geçer ne bir dk geri gelir. Dua et ve hayatını yaşa, eşinle bebek için birlikte olma kafana onu sokma kendin için onun için birlikte ol yoksa bu ilerleyen zamanlarda ikiniz arasında görev gibi bişeye dönüşür allah korusun stresi daha da büyük olur,