Beyza2727 Arkadaşım bana hamilelik belirtisi olarak nabız yüksek olur demişti öyle birşey varmı 105 nabız benm ki bugun ölçtüm de öyle bişiy var mı
Hayallerim95 Beyza2727 benşmde yüksek özellikle bişey yiyince oluyo Hamue işi vs yukseliyor ama hamilelikte de çok olurmuş 105 çok değil korkma benim 115 cıkıyordu
1oguzannesi Hayır yok sadece nabız yüksekliği ile hamilelikten şüphe edilemez başka belirtilerinin varsa takip edin .