Serifedmrr Arkadaşlar 37 haftalık hamileyim 3 haftadır falan göğsümde akıntı oluyrdu doktorum; ilk sütün geliyor dedi ama kesildi 4 gündür falan gelmiyor bebeğim doğunca gelir mi stres yaptım
Alp52 @Serifedmrr canım benim 30haftalikken başlamıştı göğsümden süt gelmeye doktor sıkıntı olmaz dedi ama sürekli akmiyodu mesela haftada bir iki kere falan akiyodu gayette güzel sütüm oldu korkma seninde gitmez sütün doğumdan sonra bol bol su içmeyi ihmal etme
mathildaa Alp52 peki hamilelikte süt gelince dogum sonrasi sutumuzun gelecegi garantilenmis oluyor dimi ?
Arzu_94 Lilyy sıkmayın benimde geliyordu doktora sordum gelmesi normal ama sıkma dedi erken doğumu tetikliyormuş
Alp52 @mathildaa benimki gelmişti yani hemde çok fazlaydı gece emzirmeme rağmen sütüm akiyodu sürekli çarşaf degistiriyodum o derece geliyordu tabi 3 4 ay sonra göğüsler terbiye oluyo sadece bebeğinin emebilecegi sütü üretiyor inşallah seninde bol bol sütün olur