Talhaaam detaylı ultrasona daha gitmedin ama benim de 12 hafta da ikiliye gittiğimde yüz üstü uyuyordu ,17 de kontrole gittim hâlâ aynıydı değişmemiş pozisyonu inşallah detaylıya kadar pozisyonu değişir 😒ama benim doktor yüzünü de gördü ultrason bile var seninki niye görmemiş