Ecehakanay Kızlar sizlere sorum keseden hariç bebeği görebildiniz mi kalp atışını duyabildiniz mi ayın 15 inde kontrolüm var
Mikmikbuk Ecehakanay 6+5 de karından ultrasonla kalp ve kese gördük şükür. idrar testinden sonra ilk kez gitmiştim doktora
BabyY2 Ben 5+2 de duymuştum kalp atışını 🥰 Kesenin içinde minik bir fasulye tanesiydi. Şimdi 11. Hafta geçen hafta kontrolde ellerini ayaklarını oynatıp döndü 🙈 Şimdi anne olduğumu anladım dedim 🙈🤍🧿
Alp52 @Ecehakanay dün 7+5 de kalp atışlarını duydum mercimek kadar ama kalbi atıyor Allahim nasıl güzel yaratıyor insan şaşırıyor gerçekten çok şükür rabbime darısı kalp atışlarını duymayı bekleyen annelerimize inşallah 🥰
Elifelbb Bende 6+5 de duydum kalp atışını 🤍👼🏻 Doktor bi sorun yok normal hayatına devam et demesıne rağmen kaybetme korkum var sizlerde de var mı
BabyY2 Elifelbb Allah esirgesin ama annelik iç güdüsü heralde sağlıklı olsan da, doktor günlük yaşama devam et dese de insan hep bir tedirgin 🙈 Doğurana kadar böyle olucak sanırım bende 🥰