EylulHifaa Burda doğum yapan varmı sezeryan doğum yapan özellikle kaçıncı haftaya doğum için gün verdi doktorunuz
EylulHifaa Esolinn bende 36 haftalığım hangi doktora gidiyorsunuz ve çatı muayenesi falan ne zaman olacaksınız
571632BB Ben de Pendik Yüzyıl Esra Günaya gidiyorum 2 ci sezeryan olcak ama bu doktora ilk gelişim çok övdü arkadaşlarım normalde sezeryan dada çok rahatlatıyor insanı dediler. Çok tatlı bir doktor sizin doktorunuz bellimi
EylulHifaa 571632BB evet benim de esra hanım ama normal gözüküyor demişti perşembe günü çatı muayenesi yapıcak duruma göre değerlendiricez demişti ve benim akıntım çok var enfeksiyondan kaynaklı bunun için sezeryan olursam diye sormuştum evet gerçekten doktorum çok çok iyi arkadaşlarınızım övdüğü kadar var çok tatlı insan
Esolinn EylulHifaa Seylan Hanıma gidiyorum, yarın kontrole gideceğim o zaman konuşuruz heralde. Siz Esra hanıma gidiyorsunuz sanırım o da çok iyi bi doktordur
EylulHifaa Esolinn evet ikiside çok iyi doktorlar🌸 ağrınız sancınız falan varmı nasıl geçiyor günleriniz
Esolinn EylulHifaa Valla kasılmalarım oluyor, bel ağrılarım çok Allah kolaylık versin hepimize 😌 siz nasılsınız
EylulHifaa Esolinn benim pek ağrım olmuyor şuanlık ama benimde kasılmalarım oluyor arada karnım kasılıyor bakalım kaçıncı haftada gelicek minnoşlar
EylulHifaa 571632BB canım günü neye göre verdi sen kendin bir gün isteseydin de o güne verir miydi peki
Esolinn EylulHifaa randevum 13.30 daydı, sabah 7 de suyumun gelmesiyle yatışım yapıldı şuan bebişimi bekliyoruz dualarınıza talibim 🙏🏻
EylulHifaa Esolinn yaa gerçekten mii çok sevindim sizin adınızaa Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bebişinizi güzel haberlerinizi bekliyorum🙏🏻💜