Elifinannesii_ Kızlar ritmik olarak karnımın alt tarafında 2-3 dk süren nabız atışı mı desem kalp atışı mı desem onun gibi ritmik bi hareketler oluyor . Pıt pıt pıt bu şekilde. Gerçekten hıçkırık mı ? 31+3 haftalığız ❣️