Momy16 6 tane düşüğüm var hic bi sebep bulunamadı en son çare genetik taramalı tüp bebek yapılıyo perşembe transfer olucam benim gibi olan hadi konuşalım 🥰🥰
Patilimom Momy16 benimde 4 dusugum var. Biri boş gebelik bende tüp bebeğe gitmeyi düşünüyorum inşallah Allah aynı şeyleri tekrar yaşatmaz. Sağlıklı bir bebek sahibi oluruz.
Handecik Momy16 canım benımde 3 kimyasal gebelik ama genetik taramalı olmayacağım normal tüp bebek transferim carsamba günü insallah hayırlısıyla bu kez Rabbim nasip eder sağlıkla kucağımıza almayı 🤲