Aysegul19- 36. Haftada doktor bebege ve takvimine gore sizinle gunu belirliyor. Sonra yatis birimine gidiyorsunuz size dosya veriyorlar, ordan da laboratuara geçiyorsunuz kan veriyorsunuz ordan da anestezi bölümüne geçiyorsunuz sizi muayene ediyor anestezi seklini anlatıyor o dosyalar sizde kalıyor sonra sezeryan gunu o dosyayla beraber yine yatis birimine gidiyorsun odani ayarlıyorlar odaya cikinca hemsire geliyor o.dosyayi aliyor size bazi sorular soruyor damar yolu açıyor önlük giyiyorsunuz ve sizi almaya gelen kisiyi bekliyorsunuz. Sonra hemsire eşliğinde sedye ile ameliyathaneye iniyorsunuz ağlayarak arkanda esini bırakmışsın tek giriyorsun 2 kisi cikacaksin heyecan merak endişe hepsi bir arada 🤗 sonra serum takılıyor asagida herkese sakinleştirici veriliyor orda ve belden igne yapacak olan anestezi doktoru geliyor uyusuyorsun ve sonda takılıyor yatinca dr geliyor doktor geldikten 10 15 dakika sonra bir aglama sesi ve bebegin dogdu🤗 sonrasi mutluluk goz yasi