Esilaebrar 13 haftalık gebeyim doktor 2 hafta önden gidiyorsun dedi sizce neden boyle oluyo riskli gebelik olabilir mi? böyle bir olay başından geçen oldumu lütfen cvp verin
Elika0 Esilaebrar 2 haftaya kadar normal canım. Doktor anormal bi durum olduğunu söylemediyse endişelenmene gerek yok.
nevoliko Esilaebrar Önden gidiyorsun dediği bebeğinin gelişiminin iyi olduğunu gösterir. Benim bi ara 3 hafta önden gidiyordu. Şimdi 1 hafta önden gidiyor zaten 1 hafta sonra doğum var sona geldik. Hiç kafana takma. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah
rengarenkduduv Esilaebrar başlarında benimde öyleydi hiçççç bozulmayın. Bebeklerin 2 hafta önden ya da geriden gitmesi çok sorun edilecek bir durum değil. İlerleyen haftalarda yakalar haftasını merak etmeyin
Esilaebrar Elika0 aslında biraz düşündürücü bir olay dedi doktor bu yüzden 2 li teste gönderdi belki sağlığında bir sorun vardır diye
Esilaebrar nevoliko işte doktor normal değil dedi bana yani baya bir üstünde düşündü korkuyu beni baya
Ozlemyvz Esilaebrar benim de 12. Haftada bir hafta önden gidiyor dedi. Son adet tarihinden emin misin dedi ben de eminim dedim