22 haftalıkken covit geçirdim asi olduktan dört gün sonra rahatsizlandim şükür ağır geçirmedim atlattım şu an 28 haftalık oldum merak ettiğim konu ikinci aşımı ne zaman olmalıyım covit geçirince antikor oluştuğu için asi olursam şimdi zararı olur mu bir ay sonra antikor geçiyor diyorlar covit gecirdikten ne kadar sonra asi oldunuz siz???