Esesli yok ya öyle bişey değil benimki dalgalanma falan yok içerden 1-2 saniye titreşim gibi yada elektrik çarpması gibi garip bişey oluyor ve bian acıtıyor yani. Normal tekmeleri vardı pıt pıt vuruyordu onlar gitti sanki yerini bu şey aldı garip bişey oldu anlamadım umarım iyidir içerde yani