Nghnszer merhaba ben estetisyenim gebelik döneminde her ne kadar ışınlar bebeğe iletilmese de anne ışına maruz kalıyor bazı Doktorlar önersede biz tavsiye etmiyoruz aynı zamanda çok fazla yaptırmak isterseniz merkez kendisini korumak adına size bilgi verilmiştir oluşabilecek tüm aksi durumlar dahilinde merkez sorumlu değildir diye imza alınır . Ve yüzünüzde erkek kılı gibi kıl yoksa yaptırmayın ince tüyler ışın görünce kalınlaşıyor 🌸